22510Re: Kerkhof Tjalleberd

  • ponne39meppel
    Oct 3, 2004
      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "P. Hakze" <hakze@f...>
      wrote:
      Joop, hartelijk dank voor de volledige URL zodat ik nu de erg
      fraaie pages
      van Wiecher Ponne over de begraafplaats in Tjalleberd wel kon
      openen.
      Uiteraard zou ik ook graag de andere pages met de genealogie van de
      Ponnes
      willen openen. In latere e-mails lees ik dat hiervoor Java script
      jou moeten
      worden geinstalleerd. Zou iemand mij hiervoor instructies kunnen
      verschaffen? (Ik ben een leek op dit gebied)

      Al vast bedankt!
      Peter Hakze

      Peter en anderen,

      Inderdaad hebben sommigen java-applets om veilgheidsredenen
      uitstaan. Ik zal kijken of ik de knoppen op mijn website kan
      vervangen door andere links of alternatieve links kan aanbrengen,
      zodat ook mensen zonder java de website http://www.ponne.net kunnen
      bezoeken.

      Wiecher Ponne
    • Show all 16 messages in this topic