      Van: P. Hakze [mailto:hakze@...]
      Verzonden: zondag 3 oktober 2004 14:06
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: RE: [Friesland-genealogy] Kerkhof Tjalleberd

      Joop, hartelijk dank voor de volledige URL zodat ik nu de erg fraaie pages
      van Wiecher Ponne over de begraafplaats in Tjalleberd wel kon openen.
      Uiteraard zou ik ook graag de andere pages met de genealogie van de Ponnes
      willen openen. In latere e-mails lees ik dat hiervoor Java script zou moeten
      worden geinstalleerd. Zou iemand mij hiervoor instructies kunnen
      verschaffen? (Ik ben een leek op dit gebied)

      Al vast bedankt!
      Peter Hakze