21679Re: [Friesland-genealogy] van der Vegt/Zondervan

  • jack van der Vegt
    Aug 4, 2004
      Hallo Irene,

      > zijn de voorouders van Siebrigje bij jou ook bekend of niet, want ik heb
      ook
      > een Siebrigje in de Zondervan fam. waar ik het huwelijk misschien bij deze
      > kan plaatsen.

      >Siebrigje

      >Jan Sytze van der Vegt is een van de ruim 600 nakomelingen van Wybe, boer
      >te
      >Terwispel (1650 - ). Zie http://home.wanadoo.nl/vegt/wyb/wyb_frm3.htm, of
      >direct naar Jan en Sybrigje:
      >http://home.wanadoo.nl/vegt/wyb/wyb_0007.htm#BM207

      Ik weet alleen wat ik in de huwelijksacte ben tegengekomen:

      Jan Sijtze van der Vegt, 24 jaar, geboren te Gorredijk, likeurstoker,
      wonende te Gorredijk, zoon van Sijtze van der Vegt, likeurstoker, en Ibeltje
      Hellinghuizen, beide wonende te Gorredijk.
      Sijbrigje Zondervan, 19 jaar, geboren te Tirns, wonende te IJsbrechtum,
      dochter van Sjoerd Zondervan, boer, en Klaaske Schukken, wonende te
      IJsbrechtum.
      Getuige: Haik Zondervan, 29 jaar, secretaris van de zuivelbond, wonende te
      Zutfen, broer

      Jack
    • Show all 4 messages in this topic