      From: Cornélius Boekema
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, August 04, 2004 2:04 AM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Teetske Veltman

      Hallo Hinke,

      Per ongeluk 'n eerdere email verzonden zonder antwoord.

      Ik had dus Taetske niet ingevoerd, wel Teetske en Teatske.
      Met Hylke Sytzes Veltman ben ik ook verder gekomen, want die staat ook
      aangegeven als Hielke Sietzes Veldman. Met zijn vrouw Arendje Kooiker
      hetzelfde trouwens. Kan ook Arentje Koiker zijn. Ik werk al jaren met de
      Rijksarchieven, maar leer nog steeds.
      Ik weet b.v. ook niet hoe je de jaartallen kunt invoeren i.p.v. namen. Heb
      Tresoar bekeken, maar heb het niet uitgevonden.
      Misschien dat mijn "domheid" ook anderen kan voor uitbrengen?
      M.vr.gr.