21671Re: [Friesland-genealogy] Teetske Veltman

  • Hinke Woudt
    Aug 3, 2004
      Hallo Cor,

      Voor Tresoar gebruik ik altijd Roelof zijn zoekscherm:
      http://www.varkevisser.org/links/bsfries.html

      In het balkje waar je de zoekterm in typt kun je ook gewoon een jaartal,
      plaats, maand of zoals ik eerder melde de volledige datum invoeren in
      plaats van een naam. Probeer maar eens wat uit:-)

      Groet, Hinke.

    • Show all 10 messages in this topic