21656Re: [Friesland-genealogy] Teetske Veltman

  • Hinke Woudt
    Aug 3, 2004
      Hallo Cor,

      De gegevens die ik stuurde komen van Tresoar, ik heb de door jou gegeven
      geboorte datum ingevoerd en toen kwam Taetske te voorschijn. Ik heb dus
      helemaal niet op naam gezocht, maar heb net nog even Taetske Veltman
      ingetypt en dan geeft Tresoar haar ook gewoon.
      En houd je met Hylke en Veltman wel rekening met de spellingsvarianten??

      Succes verder, groet, Hinke.

    • Show all 10 messages in this topic