      From: "cboekema" <boekema@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Saturday, July 31, 2004 3:14 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] Teetske Veltman

      Beste Vrienden,

      Wie zou mij kunnen helpen om de ouders op te sporen van Teatske H.
      Veltman, geb. 17 Mei 1863 te Heeg, overleden 3 Sept. 1942 te
      Noordwijkerhout en getr. met Pieter Annes Tekstra in Wymbritseradeel
      op 23 Mei 1891?
      Tresoar heeft me niet verder geholpen. Vermeldt wel 'n Teetske
      Veltman als dochter van Pier Veltman en Ruurdtje Bijvoets en geboren
      in 1863, maar zij overleed in 1921.
      Bij voorbaat dank.

      Cor(nelius) Boekema, Montreal.