      From: Sake Wagenaar
      To: Friesland-genealogy@egroups.com
      Sent: Friday, September 01, 2000 9:51 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] o.a. Van der Tuin Prins Van der Laan De Haan Olij Steenstra De Vries Winkler

      Mijn groepen | Friesland-genealogy Hoofdpagina | Start a new group!

      Hallo Bauke,

      Ik kan je informatie geven over de voorouders en broers/zussen van Sipke Pieters Bouma. Dat doe ik wel rechtstreeks naar je e-mail adres. Ook over Oenze Johannes van der Laan en zijn voorouders heb ik aardig wat gegevens. Maar Detje van der Laan heeft daar ook veel informatie over. Ik heb laatst nog wel een paar details toegevoegd die zij misschien nog niet heeft.

      Met vriendelijke groeten,

      Sake Wagenaar

      of: http://go.to/frgen .