20929Re: [Friesland-genealogy] Hamrik =? Hemrik?

  • jan de Vries
    Jun 1, 2004
      Appy, bedankt; doe ik
      groetjes, Jan

      "Appy de Vries (hotmail)" <appydevries@...> wrote:
      Jan;
      ik weet bijna wel zeker, dat dit jouw Hendrik -Wybes is,
      ondanks die jaarverschillen!
      heb ze n.l. voor jouw in Lippenhuizen-Hemrik gevonden.
      omdat je zelf niet meer kan reizen,kun je bij de betreffende gemeente ook de
      akte aanvragen en sturen ze hem op,
      ik weet hoe lastig het is!!om afhankelijk te zijn .
      wens je succes!!
      groetjes Appy.