      From: "jan de Vries" <illias20042000@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Tuesday, June 01, 2004 2:11 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Hamrik =? Hemrik?

      Karel en anderen,
      Op Tresoar staat het er niet bij, en ik ben zelf niet in staat om te reizen,
      anders zou ik hem wel even inzien. Misschien dat iemand al eens iets van
      deze tak heeft uitgezocht?
      Groetjes, Jan

      hier ging het om (ouders van):

      Overlijdensakte Ferwerderadeel, 1832. Aangiftedatum 12 september 1832, blad
      nr. 27. Hendrik Wybes de Vries, overleden 11 september 1832, oud 64 jaar,
      gehuwd

      Trouwregister Hervormde gemeente Marrum-Westernijkerk, 1804 DTB nr:
      240, 1726 - 1810Vermelding: Bevestiging huwelijk van 20 mei 1804, Marrum
      Man: Hendrik Wiebes, Marrum Vrouw: Ykje Gerrits Engbrenghof,
      Marrum

      "k.v.d.wal" <karelvdwal@...> wrote:
      Jan, als je de overlijdensacte van 1832 er nu eens bij neemt meestal staan
      daar op vermeld de geboorte plaats en de ouders van de overledene en
      eventueel met wie hij gehuwd was/is geweest. Dan weet je zeker of je de
      juiste persoon hebt opgezocht. Groetend Karel