      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Datum: 05/27/04 16:21:07
      Aan: friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] ? trouwt Leentje Hendriks, ouders van Siebe
      Gosses

      Hallo,
      Ik heb een naam zoek gemaakt... Wie kan me helpen?
      ??? was getrouwd met Leentje Hendriks, kind:
      Sybe Gosses; geboorte: 10-03-1770 Lippenhuizen. overlijden: 29-03-1828.
      Getrouwd 17-05-1801 in Oosterwolde, (DTB 552) met:
      Leentje Tomas, 1778-1832 (Magdalena Thomas was de dochter van Tomas Pieters
      en Bontje Girbes).
      Kinderen:
      Grietje de Vries, geb. �1802
      Thomas Gossens de Vries, geb. 1804.
      Gosse Siebes de Vries, geb. 1805
      Gosse de Vries, 1807-1870
      Bontien de Vries, 1813-1869
      Sietse de Vries, geb. 1815
      Wietse de Vries, geb. 1818
      Harm de Vries, geb. 1821

      alvast bedankt,
      Jan de Vries

      Yahoo! Domains - Claim yours for only $14.70
      http://us.click.yahoo.com/Z1wmxD/DREIAA/yQLSAA/FvNolB/TM

      Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

      com/group/Friesland-genealogy