20896Re: Rinske( Renske) v.d. Veen ( e.a. Willem Eringa)

  • Peter van Veen
    May 28, 2004
      Karel - Je hebt gelijk, Joop moet zal elders moeten zoeken. Heelaas niet i=
      n Drenthe
      want Zevenhuizen ligt in Groningen. Hoogst waarschijnelijk zal de adverten=
      tie
      geplaatst zijn in de Leekster Courant.

      groet

      Peter van Veen, Londen