      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Datum: 05/27/04 17:46:14
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] ? trouwt Leentje Hendriks, ouders van
      Siebe Gosses

      Beste Karel,
      Siebe Gosses de Vries overlijdt in Smilde, aktedatum 29 maart 1828, aktenr.
      11. Dus moet ik in een andere groep proberen denk ik.
      Maar hij is geboren in Lippenhuizen 10-03-1770, staan in het doopboek ook
      niet de ouders vermeld?

      Groetjes,
      Jan de Vries

      "k.v.d.wal" <karelvdwal@...> wrote:
      jan, overlijden 29-03-1828 waar en welke gemeente, staan zijn ouders op akte
      ?, dan wil ik deze acte zaterdag wel even bekijken voor je. KvdW

      Hallo,
      Ik heb een naam zoek gemaakt... Wie kan me helpen?
      ??? was getrouwd met Leentje Hendriks, kind:
      Sybe Gosses; geboorte: 10-03-1770 Lippenhuizen. overlijden: 29-03-1828.
      Getrouwd 17-05-1801 in Oosterwolde, (DTB 552) met:
      Leentje Tomas, 1778-1832 (Magdalena Thomas was de dochter van Tomas Pieters

      Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

      com/group/Friesland-genealogy

      Yahoo! Groups Sponsor

      To visit your group on the web, go to: