      Van: jan de Vries [mailto:illias20042000@...]
      Verzonden: donderdag 27 mei 2004 16:20
      Aan: friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] ? trouwt Leentje Hendriks, ouders van
      Siebe Gosses

      Hallo,
      Ik heb een naam zoek gemaakt... Wie kan me helpen?
      ??? was getrouwd met Leentje Hendriks, kind:
      Sybe Gosses; geboorte: 10-03-1770 Lippenhuizen. overlijden: 29-03-1828.
      Getrouwd 17-05-1801 in Oosterwolde, (DTB 552) met:
      Leentje Tomas, 1778-1832 (Magdalena Thomas was de dochter van Tomas
      Pieters en Bontje Girbes).
      Kinderen:
      Grietje de Vries, geb. �1802
      Thomas Gossens de Vries, geb. 1804.