      From: Erik Jansen [mailto:h.f.jansen@...]
      Sent: woensdag 6 oktober 1999 20:20
      To: Friesland-genealogy@onelist.com
      Subject: [Friesland-genealogy] Haarsma en van der Meer

      From: "Erik Jansen" <h.f.jansen@...>

      Wie heeft er informatie over de familie Haarsma uit de
      omgeving van =
      Mirns Bakhuizen. Ik zit op dit moment in 1805? met Rein
      Franzes Haarsma, =
      zoon van Frans Ymes Haarsma (1811 opgegeven in Koudum)

      Daarnaast ben ik op zoek naar van der Meer hier loopt het
      spoor dood bij =
      Rouke Lammerts van der Meer waarschijnlijk boer ?
      Zijn zoon, Jelle Roukes van der Meer, was boer in Blankenham
      =
      (Overrijssel) en later winkelier in Woudsend.=20

      Wie kan mij hier meer informatie verschaffen ????

      Bij voorbaat dank.

      Erik Jansen

      [Attachments have been removed from this message]

      Get EXPERT CONTENT at ONElist!
      Join PROS&PUNDITS. For details go to:
      Here</a>

      Genealogy yn Frysl�n: