      Van: h.j.ozinga [mailto:herman.ozinga@...]
      Verzonden: vrijdag 30 april 2004 22:06
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy]grondsma

      Beste medesneupers

      Ik ben op zoek naar mijn voorouders Grondsma
      Johannes Pieters Grondsma werd geboren rond 1765 -
      overleden in Uitwellingerga rond 1832.
      De erven Johannes Pieters "bezitten" ca 12 ha,
      een langgerekte strook beginnend aan het Ges
      Oppenhuizen sektie B kadestrale nummers
      393 394 395 407 406 405 402 431 432.

      De boerderij stond op perceel 406 en is ca 6 jaar geleden
      afgebroken - er moet nog een gevelsteen uit 1776 zijn...

      Gisteren hoorde ik dat mijn broer enige jaren geleden
      in Den Haag om het dossier Grondsma vroeg en toen
      riep iemand : daar ben ik mee bezig.
      Er moet dus nog iemand mee bezig zijn - in deze groep?

      Groetend
      Herman O(s)zinga

      8

      8 juli 1999 geposte berichten staat op