20626Re: [Friesland-genealogy] Re: tietjerksteradeel

  • Hinke Woudt
    Apr 30 11:52 PM
      Hallo Karel,

      Heb daar net even gekeken en dit lijkt inderdaad de inhoud van de
      vroegere kaartenbak. Ik heb even één naam gecontroleerd maar zag geen
      verwijzing naar het Gen. jierboekje. Zie Rollema, deze komt voor in het
      Gen.Jierboekje 1985 en staat wel in de index van het Gen.Jierboekje.
      Waarschijnlijk zaten die verwijzingen er vroeger dan ook al niet in en
      was daar een aparte index voor?? Ik heb zelf nog een repertorium op het
      Gen. Jierboekje 1951-1988 misschien heb ik dat meestal gebruikt. Het is
      te lang geleden dat ik actief met dat soort collecties in de weer was om
      nog precies te weten hoe en wat.

      Groet, Hinke

    • Show all 8 messages in this topic