20268Re: [Friesland-genealogy] Kloet en Ynia

  • S. Wagenaar
    Apr 3, 2004
      Karel,

      Antje Gerrits kan niet de moeder van Sjoerd Hedzers zijn. Ze trouwt pas drie jaar na de doop van Sjoerd met Hedzer Sjoerds. Wie dan wel de moeder was is mij niet bekend.

      Groeten,

      Sake Wagenaar

    • Show all 8 messages in this topic