      ----- Original Message -----
      From: adsl438386@...
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Friday, April 02, 2004 6:42 PM
      Subject: Betr: Re: [Friesland-genealogy] Re: Programma dat alles kan

      mij mail loopt achter w
      >nt hij is pas binnen gekomen op 02-04-2004 maar mijn
      vraag in deze is Aldfear is een gratis programma maar volgens mij is reuinion?
      niet een gratis progamma want voor de mac kost het rond de 160 euro,
      Irjo.

      Hallo Irjo en anderen.
      Reuni
      >n is inderdaad niet gratis maar ik heb een prijs gezien in de V.S.
      van 30 dollar = 25 Euro.
      Heb zopas een demo gedownload maar alle demo's zijn alleen voor een Mac
      te gebruiken.
      En ik gebruik windhoos 98se met een pc.
      Aldfaer is gratis e
      > goed maar is beperkt.
      Jouw mail loopt wel een week achter.

      Tevens dank aan alle anderen die de moeite genomen hebben op mijn
      vraag te reageren.
      De adviezen wezen naar veschillende programmas zoals o.a. naar Hazadata
      en Brothers Keeper
      >en naar Pro-gen.
      Maar door andere bezigheden heb ik nog geen keus gemaakt.
      Groeten Cor.

      Genealogy yn Frysl?n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

      Het archief van deze lijst voo
      > Friese genealogen met daarin alle sinds 8 juli 1999 geposte berichten staat
      op http://groups.yahoo.com/group/Friesland-genealogy

      Om uw abonnement te be?indigen stuurt u een (leeg) email-bericht naar:

      http://docs.yahoo.com/info/terms/

      Bent u toe aan sneller en goedkoper internet?
      Ga dan naar http://adsl.tiscali.nl
    • Show all 9 messages in this topic