20129Programma dat alles kan

  • C. Seinstra
    Mar 22, 2004
      Hallo allen.
      In deze groep is al vaker de vraag gesteld:
      "wat is het beste Programma"
      Zelf heb ik met Aldfaer gewerkt.
      Een mooi en goed programma maar het kan niet alles.
      Ik wil een parenteel maken met een onbeperkt aantal
      aangetrouwden, en daar weer ouders en kinderen van.
      Dus niet beperkt in de breedte.
      Alles wat ik invoer wil ik ook in de uitdraai terug vinden.
      Uitdraai op papier en in xx.htm(l).
      Het Aldfaer team heeft mij gemeld dat ik te veel wil.
      Dus de vraag " welk programma is hierin onbeperkt".
      Het liefst onder Windows, maar met Dos ben ik ook goed bekend.
      Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.
      Cor Seinstra.
    • Show all 9 messages in this topic