20103RE: [Friesland-genealogy] Hemrika

  • Dan Sinema
    Mar 21, 2004
      Bert,

      Here is information that I have found:

      Teije Piers Hemrika is geboren te Lippenhuizen op 24 september 1792, gedoopt
      aldaar op 21 oktober 1792, overleden aldaar op 23 februari 1872, is getrouwd
      (1) te Opsterland op 10 mei 1821 met Baukjen Errits Sytsema (2) te
      Opsterland op 17 mei 1832 met Gilke Idskes Jongsma

      Pier Sijtses Hemrika, gedoopt te Lippenhuizen op 16 november 1760, overleden
      aldaar op 8 februari 1830, is getrouwd aldaar op 2 mei 1784 met Aaltje
      Teijes, gedoopt aldaar op 3 februari 1760, overleden aldaar op 23 jun 1831.

      Sijtse Piers Hemrika, overleden te Lippenhuizen op 14 juni 1817, is getrouwd
      te Gorredijk op 13juni 1756 met Geeske Hijlkes

      Dan Sinema
      Tucson, AZ, USA
      dansinema@...

      >From: bert hemrika <s.hemrika@...>
      >To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      >Subject: [Friesland-genealogy] Hemrika
      >Date: Sun, 21 Mar 2004 15:52:49 +0100
      >
      >Ik doe een onderzoek naar de familie Hemrica/ Hemrika en heb al veel
      >gegevens. Vraagje: ik kom een Teye Piers Hemrika tegen die getrouwd was
      >met Geelke Idskes Jongsma. Weet iemand wie zijn vader was. Die zal wel Pier
      >heten, maar ik kan hem niet vinden.We zitten zo rond 1830 in Opsterland.

      >Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

      >juli 1999 geposte berichten staat op

> [...]

      Is your PC infected? Get a FREE online computer virus scan from McAfee�
      Security. http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963
    • Show all 22 messages in this topic