      From: "Jos Buisman" <j.buisman@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Friday, March 05, 2004 11:27 AM
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] OT: warning

      Henk en Arna,

      Het idee dat het leeg houden van het adresboek hier tegen zekerheid zou
      geven is niet juist.
      Dat soort virussen zoekt ook naar emailadressen in je mailboxen.

      Mvrgr,
      Jos Buisman

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Datum: 03/04/04 06:56:53
      Aan: friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] warning

      I have your password!

      Genealogy yn Fryslвn: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

      Om uw abonnement te beлindigen stuurt u een (leeg) email-bericht naar: