194Re: Reekers

  • antoni g.meynders
    Oct 5, 1999
      Sietze Elsinga wrote:

      > From: Sietze Elsinga <sito@...>
      >
      > Op dinsdag 5 oktober 1999 1:22, heeft antoni g.meynders [SMTP:antoni_meynders@...] geschreven:

      > Hallo allemaal,
      >
      > Wel heb ik een Sjieuwke Pietersma geboren te Tjerkwerd in 1845:
      >
      > Sjieuwke Pietersma, geb. Tjerkwerd 1845, overl. Bolsward 11 juli 1871,
      > tr. Bolsward 10 mei 1868, Yette Johannes Flapper,
      > geb. Oldeclooster, gemeente Wonseradeel 30-09-1838,
      > zoon van Johannes Yettes Flapper en Taetske Lolles van der Meer
      >
      > Gegevens van haar ouders ontbreken.
      >
      > Met vriendelijke groeten,
      > Sietze Elsinga
> [...]

      Beste Sietze

      Bedankt voor je reactie. Ik ben bang dat de Sjieuwke die jij hebt niet dezelfde is als de Sjieuwke waar ik
      naar zoek. Mijn Sjieuwke had al 4 kinderen voordat de jouwe aan trouwen dacht. Sjieuwke Pieters Pietersma was
      de oudste bekende maternal voorouder van mijn oma aan mijn vaders zijde. Mijn oma's naam was Sietske
      Reeke(r)s. Haar naam was op twee manieren gespeld op officieele stukken.
      Ton Meynders Abbotsford BC Canada
    • Show all 5 messages in this topic