19207Quotisatie vraag

  • Dolf en Els Dijkink
    Feb 2, 2004
      Hallo,

      Iemand in Amerika met Friese voorouders heeft mij een paar vragen gesteld die ik niet een twwe drie kan beantwoorden vandaar dat ik ze in deze groep stel.

      Wie kan mij vertellen wat het betekent wanneer bij omschrijving alleen het woord gemeen staat. Welk beroep heeft deze persoon dan.

      Soms staat bij verhoging wel iets in gevuld en soms niet. Wanneer werd er een verhoging gevraagd en is dat dan een verhoging die geldt voor 1749 en is dat dan een verhoging over het bedrag van het jaar daarvoor.

      Alvast bedankt voor jullie hulp

      Els