192Re: Welcome to Friesland-genealogy@onelist.com

  • Hessel de Vries
    Oct 5, 1999
      -----Oorspronkelijk bericht-----
      Van: Jan F. Boven <ac21639@...>
      Aan: Friesland-genealogy@onelist.com <Friesland-genealogy@onelist.com>
      Datum: maandag 4 oktober 1999 22:43
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Welcome to
      Friesland-genealogy@onelist.com

      >From: "Jan F. Boven" <ac21639@...>
      >
      >Mijn eerste bericht:
      >
      >Mijn moeder heeft friese roots. Haar ouders zijn/waren: Arnoldus Wiegersma,
      geboren te Broek onder Akkerwoude (Damwoude), en Baukje de Boer, geboren te
      Drachtstercompagnie. Beppe Baukje leeft nog en pake Arnold is in 1993
      overleden.

      >--
      >groeten van/greetings from: Jan F. Boven
      >homepage: http://home-5.worldonline/~ac21639

      Hallo Jan,

      Ik kan je homepage niet openen is het adres wel juist. ?

      Kijk eens op mijn home page http://www:xs4all.nl/~vrieshde

      Hier staan ook Wiegersma's op uit Akkerwoude en Murmerwoude
      Als je hier op en aanvullingen van hebt graag

      Groten Hessel de Vries

      >e-mail: jan.fre.boven@...

    • Show all 4 messages in this topic