      From: J. de Boer <jdeboer1@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Thursday, January 08, 2004 4:19 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] Peter Stuyvesant (was Re: Appy en Wolvega)

      Hallo Appy en Mazz,

      Peter Stuyvesant, geboren in Scherpenzeel, was de eerste gouverneur
      van New York, dat aanvankelijk zoals bekend in Nederlandse handen
      was. Scherpenzeel ligt in Weststellingwerf, hoofdplaats Wolvega.

      Jan de Boer

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Appy de Vries
      \(hotmail\)" <appydevries@h...> wrote:
      > Marion;
      > ik ben in Wolvega geboren, maar woon al 50 j
      > in Heerenveen!.
      > wat ik weet van Wolvega is summier ![sorry]
      > gr Appy.
      > probeer op ""Google"".

      Bonefacius
      > bij Dokkum vermoord! Het zou mijn genealogisch onderzoek helpen
      als ik wat
      > meer over de geschiedenis weet. Ik kan me Wolvega herinneren,
      dat er
      > jaarlijks een wielerronde werd gereden met allemaal stroobalen
      langs de kant
      > van de weg.
      > Mazz
      > Mazz
      >

      > Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

      sinds 8 juli 1999 geposte berichten staat op

      > Om uw abonnement te be�indigen stuurt u een (leeg)
      email-bericht
      naar:

      > Yahoo! Groups Sponsor

      Service.

      Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

      To visit your group on the web, go to:

      Your use of Yahoo! Groups is subject to:
      http://docs.yahoo.com/info/terms/

      Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.