      From: mazz
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Thursday, January 08, 2004 12:13 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] Appy en Wolvega

      Hi Appy,
      Woon jij in Wolvega? Staat het standbeeld van Peter Stuyvesant nog steeds op
      dat pleintje bij een bejaardentehuis? Ik moet me toch eens in NL
      geschiedenis gaan verdiepen want ik weet ook niet waarom hij nu belangrijk
      was. Het enigste wat ik mij van geschiedenis kan herinneren is Bonefacius
      bij Dokkum vermoord! Het zou mijn genealogisch onderzoek helpen als ik wat
      meer over de geschiedenis weet. Ik kan me Wolvega herinneren, dat er
      jaarlijks een wielerronde werd gereden met allemaal stroobalen langs de kant
      van de weg.
      Mazz
      Mazz

      Yahoo! Groups Sponsor