18367Re: Sjoerd Christiaans Steensma

  • richardhubert2002
    Jan 2, 2004
      Hoi Fokke

      Ook jij nog de beste wensen natuurlijk ! en bedankt voor je reaktie,
      ik woon zelf in Eindhoven dus een beetje uit de buurt van Friesland.

      Deze info verzamel ik voor een Steensma welke een in de jaren 50
      vanuit Alkmaar naar Canada is geeimigreerd, als je wilt kan ik je de
      gevonden info toesturen

      Groeten

      Richard

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, motesi00
      <f.hamburg@q...> wrote:
      > Hallo Hubert,
      > Kennissen uit Drachten wisten mij te vertellen dat op het tresoar
      in
      > Leeuwarden een uitgebreide stamboom en een boek over de familie
      Steensma te
      > vinden is. Wellicht zijn daar gegevens voor je te vinden. Ik ga
      volgende
      > week daar naar toe, omdat ik ook in de Steensma's geïnteresseerd
      ben. Antje
      > Fokkes Steensma, geb. 04-07-1787 geb. te Bolsward is in
      Beetsterzwaag
      > getrouwd met Wessel Gerrits Hamburg. Misschien vind ik wat. Je
      hoort van me.
      > Nog de beste wensen voor 2004
      > Fokko Hamburg

      Steensma en