      From: Andre Blundell
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Friday, January 02, 2004 2:00 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: landkaart

      Ik had juist een uurtje terug naar de topografische kaart van 1851-1855
      gekeken, maar kon daarop geen plaats of gehucht Waarden in de buurt van
      Grijpskerk vinden. Wel zag ik de aanduidingen Westerwaard en
      Oosterwaard ten noorden van het eigenlijke dorp.
      Misschien is het nog niet zo lang geleden dat Grijpskerk onder de
      gemeente Zuidhorn is komen te vallen?

      Andre