18300Re: [Friesland-genealogy] Binsma / Opsterland

  • Bart de Vries
    Dec 31, 2003
      Beste Anna.

      Mijn actie was er op gericht om na te gaan of Girbe en Sytse broers waren.

      Met deze email-gegevens en die van jouw site kan ik vaststellen dat dit
      inderdaad zo is.
      Hiermee ben ik dus weer mooi opgeschoten om nog aanwezige gaten in mijn
      database op te vullen.
      Mijn dank voor de snelle reactie.

      Jouw homepage vlug eventjes bekeken , wellicht moet ik hieraan nog wat meer
      tijd besteden , want ik zag toch wel bekende namen voorbij schieten.
      Echter deze week eventjes niet.
      Overigens leuke info staat erop hoor !

      Met het nieuwe jaar in het vooruitzicht , wens ik je het asllerbeste !

      Gr.
      Bart de Vries
      *De Liemers* calling