18252Re: [Friesland-genealogy] Menaldumadeel/Het Bildt

  • Albert Bosscha
    Dec 27, 2003
      Hoi John,

      Ik zie jou oproep staan en ik doe deels onderzoek in
      deze plaatsen en direct naar de families Post, Hoekema
      van het Bildt en Stapensea, De Wit van M'deel en alles
      wat er almeer in voor komt. Dijkstra konen er in voor
      en kan je enkele opsturen. Mijn rechtstreekse adres is
      zeijlboss@...
      m.vr.gr.

      Albert Bosscha
      --- bitgumer <dexter@...> wrote:
      > Ik woon sinds 1954 in Canada, hetgeen het niet
      > gemakkelijk maakt om
      > familie onderzoek te doen. De computer helpt
      > natuurlijk geweldig.
      > Miin voorouders, aan mijn vaders zijde, komen zover,
      > allemaal van
      > Menaldumadeel en Het Bildt. Er schijnen, van de 800
      > leden, geen of
      > bijna geen, van dat gebied als aktieve deelnemers in
      > de group.
      > Tesoar helpt mij meestal, maar de tijden van voor
      > 1811 zijn nog te
      > vaag in de database om ver te gaan. Mijn familie
> [...]

      New Yahoo! Photos - easier uploading and sharing.
      http://photos.yahoo.com/
    • Show all 3 messages in this topic