18116Re: [Friesland-genealogy] Benedictus

  • Hinke Woudt
    Dec 14, 2003
      Hallo Rita,

      In mijn bestand heb ik Dictus Jans staan als eerder (1755) gehuwd met
      Loltje Teyes, tweede huwelijk (1773) met Pyttje Harmens. Uit dit laatste
      huwelijk zijn mij 3 kinderen bekend, 2x Wytse en 1 keer Harmen. Dictus
      Jans was een zoon van Jan Tjerks en Geeske Benedictus.

      Jan Benedictus geh. met Jantje Deelstra is een zoon van Rienk Benedictus
      en Baukje Jans Kloosterman.

      Marten Benedictus zn.v. Wytse Benedictus en Jitske van der Bij.

      Jeltje kan ik zo niet plaatsen, heb een paar Jeltjes in mijn bestand
      maar deze denk ik niet. Wil bij gelegenheid de overl. akte wel een keer
      inzien, heb alleen geen idee wanneer ik weer op het archief kom,
      waarschijnlijk dit jaar:-) niet meer.

      Mocht je meer data willen/nodig hebben dan zie ik het wel.

      Groet, Hinke Woudt-Westra.

    • Show all 13 messages in this topic