17880Re: [Friesland-genealogy] site treoar

  • Cnelis
    Dec 2, 2003
      Hallo Els.
      Vanmiddag naar Tresoar geweest.
      Daar heb ik Gen 579-160 gecopieerd.
      En ook Oostdongeradeel 1859 nr.56 1-8.
      Zeer moeilijk leesbaar op het scherm.
      Deze copieen heb ik maar dubbel gemaakt in een lichte en
      wat donkerder uitvoering, zodat toch wel de inhoud
      te lezen valt.
      Heb hier een enveloppe klaar, heb ik jullie adres gewist.
      Gelukkig had ik nog een oudere Email van jullie zodat ik
      dit nog kan sturen.
      Dus gaarne nogmaals je adres.
      Sorry hiervoor maar af en toe moet er opgeruimd worden.
      Maar dit is even te heftig geweest.
      Groeten Cor.