      From: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Date: zondag 30 november 2003 15:05:25 uur
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: [Friesland-genealogy] Jelmer Tjitte Visser

      Goedemiddag collega-genealogen,

      Ik ben op zoek naar meer informate over Jelmer Tjitte Visser.

      Hij is geboren circa 1756 en overleden op 25 januari 1812 in Idaarderadeel.
      Hij is de vader van Tjitte Jelmers Visser (geboren, circa 1799, overleden op
      23 september 1864 te Idaarderadeel). Verdere gegevens ontbreken.

      Kan iemand mij helpen aan de naam van de echtgenote van Jelmer en gegevens
      over zijn voorouders?

      Met vriendelijke groet,

      Mariska de Rijke
      Houten