      Van: Jan Diebrink [mailto:telapas@...]
      Verzonden: maandag 7 augustus 2000 20:32
      Aan: Friesland-genealogy@egroups.com
      CC: andrys@...
      Onderwerp: [Friesland-genealogy]Boonstra's

      Hallo Andrys,

      > Datum: Sun, 6 Aug 2000 20:41:11 +0200
      > Van: "Andrys Stienstra" <andrys@...>
      > Onderwerp: RE: Pieter Bennes Reitsma

      > Geertje (niet Grietje) Boonstra is een dochter van Eize Boonstra.
      > Ik hoop dat je op de hoogte bent van de activiteiten van de
      > Boonstra-stichting en de genealogieën die zij uitgeven?

      Binnenkort gaat mijn zoon trouwen, en dus heb ik weer een klus: de
      kwartierstaat
      van mijn a.s. schoondochter uit te zoeken. Haar moeder is een Boonstra,
      daarom graag wat informatie over die stichting; en wat is jouw link met de
      Boonstra's? Haar grootmoeder van moederskant is een Gjaltema, daarvan heb
      ik inmiddels via de publicatie van dr. Gjaltema uit Surhuisterveen en een
      recent
      onderzoek van ds. Hoff al een aardig boompje kunnen opzetten.

      Het lukt me sinds 30 juli nog steeds niet om berichten naar de
      Haza-gebruikers
      te sturen, ik ontvang de berichten wel. Daarom maar eens kijken of dit wel
      lukt en
      voor de zekerheid een kopietje rechtstreeks.

      > Mei freonlike groetnis / Met vriendelijke groeten / With kindest
      > regards,

      > @ndrys Stienstra, Burgum (Frl)
      Met vriendelijke groet,

      Jan Diebrink