      Van: Roel Teeninga [mailto:teeninga@...]
      Verzonden: zondag 5 oktober 2003 15:24
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] douwe daniels Sytsma

      ----- Original Message -----
      From: "de Wit" <wit14@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Saturday, October 04, 2003 7:59 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] douwe daniels Sytsma

      Dag Henny,
      Jawel! Ken GenLias heel goed. Maar zekerheid geven de daar te vinden
      gegevens niet. Naast Dieuke en Antjes trouwens ook Douwes in GenLias.
      Gezien de trage responstijd van GenLias zoek ik overigens -als het om
      gegevens uit de provincie Friesland gaat- veel liever via de site van Roelof
      Varkevisser.
      Echter ook via de site van Roelof verkrijg ik niet de zekerheid dat het de
      juiste Dieuke, Antje en Douwe enz. betreft. Alleen een gemeente als
      Samllingerland geeft ook de namen van de wederzijds ouders erbij.
      Roel Teeninga.
      Deventer.
    • Show all 6 messages in this topic