16960Re: [Friesland-genealogy] douwe daniels Sytsma

  • Roel Teeninga
    Oct 5, 2003
      From: "de Wit" <wit14@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Saturday, October 04, 2003 7:59 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] douwe daniels Sytsma

      Dag Henny,
      Jawel! Ken GenLias heel goed. Maar zekerheid geven de daar te vinden
      gegevens niet. Naast Dieuke en Antjes trouwens ook Douwes in GenLias.
      Gezien de trage responstijd van GenLias zoek ik overigens -als het om
      gegevens uit de provincie Friesland gaat- veel liever via de site van Roelof
      Varkevisser.
      Echter ook via de site van Roelof verkrijg ik niet de zekerheid dat het de
      juiste Dieuke, Antje en Douwe enz. betreft. Alleen een gemeente als
      Samllingerland geeft ook de namen van de wederzijds ouders erbij.
      Roel Teeninga.
      Deventer.

      Roel, heb je al bij Genlias gekeken? Heb Walling Louws gevonden met zijn
      geboorte, 1e huwelijk met 6 kinderen en zijn 2e huwelijk (waar jij naar
      vroeg) met 8 kinderen en huwelijk van Dieuke en Antje. Dus er is nog veel
      te vinden. Even aanmelden bij Genlias en verder zoeken. succes, Henny de
      Wit.
      Op zoek naar Brouwer, Poelstra, Feenstra (Veenstra) van der Veen, van der
      Wijk.