      From: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Date: donderdag 2 oktober 2003 10:37:46 uur
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: [Friesland-genealogy] douwe daniels Sytsma

      ik ben op zoek naar gegevens van ene douwe daniels, geboren rond
      1774 en waarschijnlijk overleden rond 1814. Hij heeft gediend in het
      leger van Napoleon en is mogelijk gesneuveld.

      Douwe Daniels was een zoon van Daniel Sytzes Sytsma en Antje Uilkes,
      wonende te Anjum. Hij had nog 5 broers en een zus.

      Douwe was gehuwd, gegevens onbekend, ook heb ik dus geen idee of hij
      kinderen had. Toen Daniel Sytzes in 1811 de naam Zytsma (later
      Sytsma) aannam deed hij dat niet voor Douwe, maar alleen voor
      degenen die in leven waren, zo is mijn inschatting.

      Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

      groet, Freeke Sijtsma

      Yahoo! Groups Sponsor

      Genealogy yn Frysl�n: http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen/
      of: http://go.to/frgen .