      From: nynkevandenhooven <nynkevandenhooven@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Friday, September 05, 2003 6:38 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: om utens?

      Marion,

      Misschien kun je zelfs vragen of iemand (die regelmatig dat archief
      bezoekt) je zou willen begeleiden? Dan vind je binnen het archief
      zelf ook wat makkelijker je weg. En voor iemand die er toch naar toe
      gaat, is dat waarschijnlijk niet zo veel moeite.

      En anders gewoon een taxi nemen vanaf het station! Een taxichauffeur
      weet het vast!

      Succes!

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "marion" <mazz2003@i...>
      wrote:
      > Hi Annemarth,
      > Thanks voor dat antwoord:-) Dus ik ben om utens? Nou dat zal ik
      volgend jaar
      > dan niet zijn voor 6 weken! Hoop tevens dan een genealogisch
      problem uit te
      > zoeken in het archief in Leeuwarden. Is er iemand die mij prive kan
      > vertellen hoe je bij het archief komt vanaf het station? Ik weet
      helemaal
      > niets in Leeuwarden, eigenlijk weet ik helemaal niets meer van
      Nederland.
      > Marion, Sydney
      <knip>

      of: http://go.to/frgen .