      From: Streekstra
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, September 02, 2003 9:23 AM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Mag ik wat vrage?????????????????????

      Olga e.a.,
      In de 19de eeuw waren er theorien dat de Friezen een van de verloren volkeren van de
      Joodse stam waren.
      Als je nu wetenschappenlijk en goed gedocumenteerd kan aantonen dat Jezus(als Jood) van
      Friese origine is dan ben ik de eerste die dat met grote belangstelling zou lezen,
      vooropgesteld dat ik de tekst zou kunnen begrijpen tussen een woud van vraagtekens waar
      mijn machine bijna van crasht.
      Voor de rest sluit ik mij aan wat Herman schreef.
      Voor zover nu maar weer even,
      Vriendelijke groet;
      Peter Nanne Streekstra