16529Mag ik wat vrage?????????????????????

  • Olga Jorritsma
    Sep 1, 2003
      Hoi allemaal,

      Het is wel wat vreemd, daarom even mijn vraagje aan jullie.
      Wat heeft fries in hemels naam met de genealogie te maken???????????????????
      Ik zie allemaal mailtjes die weer een onderwerp fries heeft, en daar word niet over gezeurd???????????????
      Maar als iemand iets aanhaalt over genealogie uit de bijbel heeft dat weer niets met genealogie te maken???????????
      Wel errrrug vreemd, hoor.
      't Is maar even een vraagje van mij.
      Voor het geval er mensen een beetje boos worden, het spijt me erg dat je weer uit je vel springt, maar het is gewoon oneerlijk dat er wel over het onderwerp fries gesproken mag worden, wat overigens niets met het onderwerp genealogie te maken heeft.
      Maar over de bijbelse genealogie mag niet worden gesproken.
      Dus mensen, of alles over 1 boeg gooien en dat andere ook weer toe laten.
      Jullie kunnen het 1 niet verbieden en het andere toelaten.

      Streekstra <streek@...> wrote:
      Medesneupers, Friezen om utens en ook de Fries die zijn taal wat wil opfrissen en alle
      anderen geinteresseerden in de Friese taal en ook voor die Hollander die zich ergert als
      er wat Fries in deze groep voorbijkomt het volgende:

      http://www.geocities.com/Athens/Atrium/6641/frikure1.htm#Top

      Succes,

      Peter Nanne Streekstra.

      P.S.the cours is also in English