1648Re: [Friesland-genealogy] Het dakje op de a van Fryslan???

  • Cornelius Boekema
    Jul 29, 2000
      Sorry voor het Engels. Laat ik er aan toevoegen dat voor het "kapje"alleen,
      de volgende sleutels gebruikt kunnen worden: Alt (altijd links) en 94
      (cijfers van rechts). Maar dan heb je het nog niet boven 'n letter. Het
      gaat hier over "ANSI characters" en hun codes. Ik vind dit in mijn Microsoft
      MS-DOS Operating System Version 5.0, maar het zal ook wel ergens anders te
      vinden zijn.
      En hiermee hoop ik niet andere genealogen te vervelen. Ik heb er niets op
      tegen om eventjes iets tussen haakjes te zetten.
      Cor Boekema

    • Show all 18 messages in this topic