16267Re: familieboek op dvd

  • swov2002
    Aug 6, 2003
      Hallo,

      Ooit heb ik begin jaren 80 op een oude typemachine
      een hele genealogie gemaakt en er allerlei foto's en documentenn etc.
      bij geplakt.
      Die heb ik een paar jaar geleden via een scanner als PDF
      document opgeslagen.
      Heeft als voordeel dat een gratis pdf reader is overal te downloaden
      en dat alle opmaak kenmerken zoals bv. foto's, documenten
      tekeneningen etc. behouden blijven. Handleidingen van apparatuur met
      allerleitekeningen zijn vaak ook als pdf document te downloaden.
      Als je een boek wil maken zal je toch via bv. Word de tekst en
      plaatjes docu's etc in moeten voeren.
      Dus als je goedkoop wil houden....

      mvrg
      John

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "bert" <a.westra1@c...>
      wrote:
      > Aangezien ik in een vergevorderd stadium ben met het schrijven van
      een familieboek (genealogie, extra's over plaatsen waar men woonde,
      speciale beroepen etc) wil ik graag weten of er iemand is die
      ervaring heeft in het uitbrengen van zo'n boek op dvd. Ik kreeg deze
      suggestie van iemand die mijn boek wel wil kopen maar er niet te
      veel voor wil betalen. Ik denk dat het ook een probleem is dat ik
      een vrij kleine familie heb en dus maar een beperkt aantal
      exemplaren wil laten drukken. Hierdoor zal het een dure geschiedenis
      worden. Als ik het zelf op dvd zou kunnen zetten dan zou mij dat een
      hoop geld schelen. Wie heeft tips?