16259RE: [Friesland-genealogy] Aldfaer

  • Herman van der Woude
    Aug 4, 2003
      Beste Hans,

      Last van lange tenen?
      Het is vakantietijd en ik ben net terug van vakantie en ik zag het
      "onderwerp voorbijkomen". Tja Hans, je hebt het goed gelezen: ik ben een
      Aldfaer-fan, maar dat betekent nog niet dat ik alle ins en outs beheers.
      Vandaar mijn oproep aan Anja om zich aan te sluiten bij de Aldfaer-groep.
      Daar vind je die kennis wel, zo weet ik uit eigen ondervinding, schreef ik
      erbij.

      Overigens is deze groep waarin jij en ik nu schrijven, aan genealogie in
      Friesland gewijd, en dat moet zo blijven. Aldfaer (ook al ben ik daar een
      gebruiker van) hoort in deze groep niet thuis en dus reageer ik niet op
      zulke off-topic berichten/vragen (al is deze reactie een uitzondering).
      Reageer dus niet op dit bericht, want ik heb er nu mijn zegje wel over
      gedaan en het is weer tijd voor "Friese dingen"!

      Met vriendelijke groet,

      Herman van der Woude