16258Re: [Friesland-genealogy] Aldfaer

  • Hans Robert Holdijk
    Aug 4, 2003
      Herman van der Woude,

      Als ik jouw bericht goed lees ben jij dus een
      Aldfear-fan die eigenlijk direkt even het goede
      antwoord had kunnen geven i.p.v. te vertellen dat dit
      het verkeerde onderwerp is. Had mij minder moeite
      gekost ( installatie Aldfear want ik ben een FTM
      gebruiker ) en was misschien duidelijker geweest voor
      Anja.

      Ik denk dat het lidmaatschap van een groep meer inhoud
      dan enkel te wachten tot het goede onderwerp voorbij
      komt en dat men best eens actief elkaar mag helpen als
      er iemand in de probleempjes dreigt te raken.

      Reclame voor Aldfear ? Geen punt want het ziet er goed
      uit.

      Anja, sorry maar dit moest even !

      =====
      m.v.g. Hans R. Holdijk
      Moderator " Genealogie in Nederland "
      http://groups.yahoo.com/group/Genealogie_Nederland/
      Kijk hier voor goede betrouwbare genealogische links
      http://sitebuilder.yahoo.com
    • Show all 26 messages in this topic