16256RE: [Friesland-genealogy] Aldfaer

  • Herman van der Woude
    Aug 4, 2003
      Anja,

      Wellicht ben ik wat cru overgekomen in mijn eerder bericht, waarvoor
      excuses. Maar wat ik probeerde duidelijk te maken is dat er net zoals de
      Friesland-genealogy groep van Yahoogroups.com er ook een
      Aldfaer-gebruikersgroep is (mailto:aldfaer-user@yahoogroups.com). En uit
      eigen ervaring, ik ben ook een Aldfaer-fan, weet ik gewoon dat de expertise
      die jij nodig hebt, daar is te vinden. Er is daar haast altijd, nee, ALTIJD,
      wel iemand, die antwoord heeft op jouw vragen met betrekking tot het gebruik
      van Aldfaer. Ook de makers zouden het op prijs stellen als je je bij die
      groep aansluit: van de vragen van de gebruikers worden zij ook weer wijzer
      en dat leidt er vaak toe, dat dingen verbeterd of gecorrigeerd worden in een
      nieuwe versie van Aldfaer (de planning voor het uitbrengen van Aldfaer 3.1
      is eind augustus).

      Dus: sluit je als de wiederweerga aan bij de Aldfaer-user groep!

      Met vriendelijk groet,

      Herman van der Woude