16245Re: Doeven.

  • bobbepbram
    Aug 4, 2003
      Hallo Appy,

      Bedankt voor je reactie op mijn zoektocht naar Doeven, de Liefde en
      Tip.

      Helaas kan ik geen aanknopingspunten vinden tussen deze Tip en die ik
      zoek.
      De Hillechien Tip die ik noemde is geboren op 19-12-1832 in de
      gemeente Meppel. Ook verdere familie zit in die omgeving en Blokzijl

      Groeten van Wietske Mast

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Appy de Vries
      \(hotmail\)" <appydevries@h...> wrote:
      > BBB;
      > is deze Tip ook nog iets voor jou?
      > Harmen Klases Tip geb;? overl;? gehuwd 17-06-1798 te Wolvega
      > met Ebeltje Sikkes Sikkema geb;06-12-1771 ged; 28-11-1773 te
      Nijeholtwolde
      > overl;? zij krijgen 6 kinderen ;
      > verm; ouders van Harmen ; Klaas en Dirkjen.
      > vraag; weet jij de geb; datum ,plaats van Harmen? [heeft een broer
      Pieter]
      > groetsjes Appy..

      Blokzijl

      http://members1.chello.nl/~a.stienstra/frgen/
      > of: http://go.to/frgen .

      sinds 8 juli 1999 geposte berichten staat op

      naar:

      Service.