      From: bobbepbram
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Sunday, August 03, 2003 6:03 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Doeven.

      Hallo,

      Ik zoek gegevens over Doeven, de Liefde en Tip.

      Johannes Doeven en Alberdina de Liefde.
      Huwlijksakte 27-4-1900
      Ouders man: Jacob Doeven en Klaasje Visser
      Ouder Vrouw: Jan de Liefde en Hillechien Tip

      Jacob Doeven en Klaasje Visser hebben zowel in Lemsterland als
      Wymbritseradeel gewoond. Ze zijn gehuwd op 10-5-1863

      Jan de Liefde en Hillechie Tip zijn op 15-3-1865 gehuwd te Blokzijl

      Wietske Mast.
      Ik zoek altijd gegevens van de families:
      1 Duit, Wagenmakers, Doeven, de Liefde, Tip, Blokmaker
      2 Verhaag, Boersma, Postma, Nicolay(i), Sikma
      3 van der Veer, Hemrica, Noteboom, Mantjes
      4 Dijkstra, Fijlstra, Roorda, Hoekstra, Lautenbach

      Yahoo! Groups Sponsor

      of: http://go.to/frgen .