16230Aldfaer

  • anja
    Aug 3, 2003
      Aan iedereen die mij van advies zou kunnen dienen....

      En, voor de verandering, ligt m'n computer met mij overhoop (of andersom). Dat heb ik al eens eerder gehad. Toen moesten alle programma's eraf om opnieuw geïnstalleerd te kunnen gaan worden. Slim meisje als ik dacht te zijn .... heb ik toen alle Aldfaergegevens opgeslagen en gebrand op een CD-rom. In het volste vertrouwen is de PC daarna geïnstalleerd en ik dacht al m'n gegevens weer terug te hebben door simpelweg de gegevens van de CD weer terug te zetten op m'n PC. Dat lukte nu net niet!

      Ook de gegevens op diskette lukt niet (wél als ik ze in lijsten daarop zet, maar niet meer om te wijzigen en/of toe te voegen). Steevast komt die met hetzelfde antwoord: dat dit programma gemaakt is in een onherkenbaar programma....

      Voordat nu m'n PC opnieuw geïnstalleerd worden gaat .... Hoe zorg ik er deze maal voor dat ik alles nog heb wat ik zo vreselijk graag bewaren wil. Ik heb bijna alles er weer opnieuw inzitten nu...

      Met vriendelijke groet,

      Anja van Veelen.