16213Re: [Friesland-genealogy] Vroedsman

  • Appy de Vries (hotmail)
    Aug 2, 2003
      Hans;
      Je kan er bijna zeker van zijn dat
      dit een fam;wapen is.
      heb n.l. in mijn fam; Drijfhout- Musculus ook het fam;wapen
      samengevoegd; een drijvend balkje [drijfhout] en een aar met een klimmend muisje [musculus]
      liggen hier in Heerenveen in de openlucht, omdat zonodig onze Herv;kerk afgebroken
      moest worden!!
      groetsjes Appy.
      p.s. vroedsman was volgens mij een soort burgemeester.